HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.04.05. 22:52 _Lilo_

"Hol a pofátlanság határa? :D"

Nos, nem is tudom mivel is kezdjem. Mostanában kicsit alábbhagyott a lelkesedésem a blogolással kapcsolatban. De talán csak azért, mert nincs semmi jó amit megírhatnék. A szokásos tipródásomat leszámítva, de az sem jó.
Nem beszéltem az 1éjszakással azóta erről. Meg másról sem, ami azt illeti. Éreztem én, hogy ennyi volt ebben a "kapcsolatnak nem nevezhető valamiben", csak azért kicsit mégis bánt.
Itthon kezdenek a dolgok kicsit elharapódzni... nő a feszültség és csak idő kérdése, hogy mikor robban.
Nem tudom mi van velem. Nyomott vagyok.. semmi kedvem semmihez. Annyi vígasztal, hogy legalább itt a jóidő. Lehet menni sétálni meg hasonlók. A kérdés már csak az: "mégis kivel andalogjak a naplementében a duna parton?" :) Fontos kérdés. Persze, lehet sétálni barátnőkkel is, de az nem ugyan olyan.
Az meg egyenesen nyomaszt, hogy a csapból is az folyik, hogy: a párommal, a szerelmemmel, a kedvesemmel, blablabla. A villamoson, a metrón, a trolin és az egyéb hasonló tömegközlekedési eszközökön, nem tudok hova fordulni, mert mindenhol az arcomban csókolóznak. :D Borzalom... Na nem akarok én itt siránkozni, de azért mégis csak idegesít a tény, miszerint egyedülálló vagyok :D
Manapság ez egy standard kérdésnek számít, még olyanok között is, akik sosem voltak igazán jóban. Ha az utcán összefutok egy volt osztálytársammal, mondjuk az általános iskolából, az első 5 kérdés a következő:
1, Hova jársz bulizni?
2, Van barátod?
3, Van jogosítványod?
4, Melyik egyetemre jársz?
5, Tartod még a kapcsolatot a .....al?

Talán a 2-es kérdést írhattam volna az első helyre is. Régebben, kb 3 éve, a melyik suliba jársz helyett, a "Van már nyelvvizsgád"? kérdés volt a jellemző. Úgy látszik, változnak az idők :P A vicc az, hogy sosem voltam velük jóban. És ezek a kérdések is csak arra mennek ki, hogy ki vitte többre azóta. Ki tud több mindent felmutatni. Az senkit nem érdekel, hogy jól van e a másik, vagy valami. Nem ám. Mikor másodikos voltam a főiskolán, egy általos iskolai osztálytársam akkor kezdte. Ugyan az a suli, csak másik szak. Általános iskolában sosem voltunk jóban. Sőt... minek után én voltam az osztályban a leggyengébb lánszem, ezért a folyamatos piszkálódások, csúfolások és kiközösítések középpontjában is mindig én álltam. Na most ez a lány, nevezzük F-nek, előszerrtettel vett részt minden hasonló természetű, ellenem irányuló cselekményben :D Mindegy is, régen volt. Tehát elkezdte a sulit, és csaknem 6 év után, az iwiw-nek köszönhetően felvette velem a kapcsolatot a következő céllal (hozzáteszem addig egyszer nem írt rám, hogy hogy vagy te szerencsétlen): Szeretném elkérni a könyveidet mert mindjárt zh és nem tudom hol kell őket megvenni.
Szerinted?!?!?! :D Köpni-nyelni nem tudtam :D Holott az első néhány előadáson ezzel kezdik: ez a könyv, itt és itt kell megvenni! Na mindegy. Még ha az lett volna, hogy szerény anyagi körülmények között él. De még az sem.
Kérdzem én: Hol a pofátlanság határa? :D
Ez mi ha nem pofátlanság? Félelmetes, hogy egyeseknek mennyi bőr van a képükön.

Tömöm magamba a cini minist. Gondolom nem kell mondanom, hogy a dobozban nem a hőn áhított römi pakli másik fele volt. Feladok egy apróhírdetést: Keresem az illetőt, akinek megvan a cini minis-ben és/vagy egyéb más nestlé gabonapelyhekben található römi pakli 2. fele, azaz 8-A ig. Cserét ajánlok 1:1, vagy 2:1 arányban. :D
Erős fájdalmat érzek a jobb kezem középső ujjában, és most már kezd kisugározni másfele is. Nem bánnám, ha holnapra elmúlna :P
Lolle is eltűnt. Mostanában nem sokat beszéltünk. Ezt sürgősen be kell pótolni!

Megnéztem a Family Guy első 3 évadát. Most várom, hogy jöjjön a többi rész.
A vizipálmám stagnál. Nem tudom eldönteni, hogy rendbe akar e jönni vagy sem. Hozott 1-2 új hajtást, de tönkre is mentek. Most kaptam a barátnőmtől egy kis faszenet, azt kell beletenni a tálkába ami alatta van. A víz kiold belőle ezt azt, ami állítólag jó a növénynek. Hát én nem tudom, és egyelőre nem tudok nyilatkozni, mert kísérleti fázisban van a kezelés :)

Most megyek, elteszem magam holnapra. Szép napot mindenkinek!

_Lilo_
 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr31048585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

második sor 4 2009.04.06. 00:28:19

Örülök hogy végre írt valamelyikőtök:P
Nekem hál istennek nincs ilyen ex-osztálytársam de ha lenne...nos nem biztos hogy jól járna amit kapna:D A römipaklis hirdetés meg lehet hogy nem is olyan hülyeség...még a végén valami atom helyes csávónak van meg a másik fele...:P
Lolle remélem minél hamarabb előkerül...úgy kerek a blog ha mind ketten írtok:P
A vízipálmádnak meg jobbulást!(én már tudom hajlítani az ujjam:D)

második sor 4 2009.04.06. 10:32:51

Egyébként érdekes hogy most jött fel ez a volt-osztálytárs dolog ugyanis most szervezek osztálytalálkozót....:P

_Lilo_ 2009.04.06. 11:24:14

@második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD
Örülök, hogy kezd rendejönni az ujjad! A pálmának átadtam a jókívánságot :)
Majd ráveszem Lolle-t is, hogy postoljon! :)
süti beállítások módosítása