HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.03.26. 02:19 _Lilo_

Várok....

Várok, de mire?! Ma rámtört egy érzés. Pontosabban, dolgozik már bennem pár napja, csak most már kezd túl sokszor előjönni. A szokásos örlődés... Valahogy úgy érzem, hogy nem fogunk többet találkozni az 1éjszakással (aki már nem 1éjszakás mint tudjuk). Nem is tudom. Kavarognak bennem a gondolatok. Tudom, hogy mit szeretnék, de tudom, hogy hogy tiszta fejjel mi lenne a helyes. Tudom, hogy az Ő részéről ez mint jelent, és csak szeretném azt hinni, hogy több. De azt is tudom, hogy nem merek őszinte lenni magamhoz. Pedig időszerű lenne. Szóval tiszta előttem a kép, de mindenáron szépíteni akarom magamnak. És ezzel visszajutottunk az elejére... Úgy látszik ennek sosincs vége.
Lolle ma meginvitált egy bulira. Ami még közel is lenne hozzám, de semmi kedvem sincs elmenni. Se erőm, se kedvem, és a fejem is fáj.
Tegnap megleptem magam egy doboz cini mini-vel mert megkívántam. Már csak a vásárlást követően, itthon szembesültem a ténnyel, hogy a Madagaszkár c. animációs film szereplőivel ellátott kártyapaklit találok a doboz belsejében. Tovább olvasván a tájékoztatót arra is sikerült rájönnöm, hogy 4 féle paklit rejtettek a dobozok mélyére, ezzel is forgalmat generálva, mert természetesen minden cini minit fogyasztó gyerek (és talán olyan aki nem rendszeres fogyasztó)  szeretné összegyűjteni a 4 különböző paklit! A paklik egyike römi játékra alkalmas nyomással rendelkezik. Innen már egyenes út vezette a kezeimet a doboz tetjére, ahol is türelmet nem ismerve feltéptem a füleket, hogy magamévá tehessem a hőn áhított römi paklit, és mi történt? Na mi?????? RÖMI PAKLI VOLT A DOBOZBAN! JEEEEEJJJJJJ!!!! De sajnos ezzel még nincs vége a storynak. Kicsomagoltam a fóliából, de gyanúsan kevésnek találtam a lapok számát. Mondom, itt valami nem stimmel. Elkezdtem leszámolni a lapokat, amikor is az ásztól csak a 7-esig jutottam, és ennyi :D Elfogyott  a lap a kezemből.... Tehát nem elég, hogy ezek a rohadékok 4 féle kártyát tesznek a dobozba, és ha neked pont csak az egyik kell, akkor vadászhatsz amíg nem találsz egyet, nem....... Kettéosztják hogy ha már a fele megvan, akkor vegyél még 5-10 dobozzal, hogy meglegyen a másik fele is :D Na ez aztán az üzletpolitika. Pedig már kezdtem örülni, hogy az unalmas előadások közben nyomhatjuk a poker partyt. Hát így jártam. Most mondjam, hogy nem lep meg?!
:D

 Új hobbit találtam magamnak. Próbálom lekötni a gondolataimat, több kevesebb sikerrel. A hobbi pedig nem más mint repülő hajtogatás üres cigisdobozokból. (A dobozok tartalmát nem én fogyasztottam el :D)A bejegyzés végére mellékelek egy képet róla. Az benne a csodás, hogy nem igényel semmiféle plusz eszközt a két kezemen kívül. Be kell vallanom, hogy azért én használtam hozzá egy icikepicike celluxot, mert az orr része mindig széttekeredett. Úgy látszik, még nem sikerült elsajátítanom maradéktalanul a technikát.
Fájón hasogat belém a gondolat újra meg újra ezzel a sráccal kapcsolatban. Nem tudok vele nem foglalkozni. Főleg így estefele. Amikor már nem történik semmi, ami elvonja a figyelmemet. Csak bámulom a TV-t, és mindig azon kapom magam, hogy nem a műsorra figyelek, hanem a saját gondolataimra.

Fény derült ma egy érdekes dologra is (csak, hogy valami mást is említsek). Kiderült, hogy allergiás vagyok a macskákra. Ami azért különösen érdekes, mert nekem is van cicám. És eddig nem volt probléma. Illetve még régen, mikor megkaptam -pontosan 11 éve- gyanús volt, hogy allergiás vagyok, de aztán el is múlt. Ma viszont vendégségben voltam egy barátnőmnél, ölbevettem a cicáját, simogttam, és hirtelen minden tünet előjött ami csak szokott ilyenkor. Még itthon sem múlt el. Aztán Anyum tanácsára levettem a ruhákat (ami nekem csak azért nem jutott eszembe mert az túl egyszerű lett volna :P) és ezt követően jobb lett. Nem is gondoltam volna magamról.
Most viszont már későrejár. Ugyan aludni nem tudok.. Ezért is ültem ide vissza, hogy befejezzem a postot. Mert az alvásra tett kísérletem kudarcba fulladt. De talán majd most. Örökre mégsem maradhatok ébren.
U.i.: Az ígért kép most elmarad, mert nem találom, de a következő bejegyzés alkalmával pótlom!

 

_Lilo_
 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr421026142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

második sor 4 2009.03.26. 07:56:52

Sajnos az ilyen érzéssel egyedül nagyon nehéz megbírkózni...amikor én voltam hasonló szituációban akkor megeröltettem magam és minden harmadrendű buliba elmentem(Bár ki nem állhatom az ilyen házibulikat...) nem azért hogy alkoholt fogyasszak, pusztán az emberek közelsége miatt. Ha utáltam őket még jobb mert volt min morogni a gondolotaim közt és nem az illetőre gondoltam aki miatt rágódtam...
Cini minist nem is tudom mikor ettem utoljára de én is bírom:) Az egyik ismerősöm tud ipari mennyiséget magába tömni belőle. Konkrétan egyszer a saját szememmel láttam ahogy reggelire két teljes dobozt megeszik 2 és fél liter tej kíséretében. Mai napig le vagyok döbbenve:D
A hobbi is egy elég hatásos fegyver hogyha figyelem elterelésről van szó...persze minél több agytevékenységet követel annál jobb...nem tudom ilyen téren hol áll a "repülő hajtogatás cigarettás dobozból" de nem tűnik egyszerűnek így biztos hatásos:P
Az allergia meg egy igen kellemetlen dolog én már lassan 14 éve szenvedek évről évre...de bele kell jönni:) a szőr allergia annyival jobb hogy te tudsz ellene tenni na de a pollenek ellen....hát nem nagyon:(
Remélem azért ki tudod magad aludni...bár nagyon rossz az elalvás előtt hisz csak arra tudsz gondolni amire nem kéne...
A sajnálkozós törött ujjú második soros

_Lilo_ 2009.03.26. 20:10:21

@második sor 4: Hát igen, nem egyszerű.
Két doboz cini minis ??? Te jó ég :D Ja plusz a 2 és fél liter tej. Na ez a nem semmi !!!
Sikerült viszonylag hamar elaludnom, úgyhogy nem kínoztam magam sokáig a témával. Majd elmúlik mint minden más :) Jobbulást az ujjadnak.
Lilo

második sor 4 2009.03.30. 16:49:36

Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S
süti beállítások módosítása