HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.02.01. 22:01 _Lilo_

Nocsak

Tegnap felhívott az 1éjszakás kalandom, de nem hallottam a telefont, úgyhogy később én hívtam vissza. Mondta, hogy csak azért hívott, mert valamit csinálni akart, ugyanis unatkozott, de aztán senki nem ért rá, és már nincs kedve semmihez. :DD Nevetséges.. Na ez még mind semmi. Kérdezi, hogy nem megyek e fel msn-re. Mondom oké. Dumálunk, dumálunk, kilyukadtunk oda, hogy neki mégis csak mehetnéke van. Mindezt este 11kor. Mondtam neki, hogy én ma már nem megyek sehova, késő van. Amúgy még ha lett is volna kedvem, se mentem volna. Hát nehogy már! Ez nem úgy működik, hogy Ő füttyent, én meg ugrok. Nem vagyunk olyan viszonyban. De még ha olyanban is lennénk.. akkor sem. Akárhogy is, azt hiszem ennyi tartás azért még van bennem. Úgy hogy bevágta a durcit. Nem nagyon válaszolt. Picit később felhívott, hogy csak viccelt, nem gondolta komolyan. Nem hatott meg :D Igazából ennek se elje, se vége. Érzem én, sőt mi több.. tudom. Lolle is megmondta, hogy egy köcsög. És ha úgy vesszük, igaza van. Na mindegy.

Lassan be kellene fejeznem a láblógatást, és összeszedni a gondolataimat, meg az erőmet, és felkészülni a rám váró következő megméredtetésre. De őszintén be kell vallanom, kicsit nehezemre esik. Köztudottan lusta típus vagyok, na de ennyire ?!?! :D A kedvenc koreai sorozatomból már csak 13 rész van hátra. Az elmúlt napokban belehúztam, és sokat néztem. Már elkezdtem aggódni, hogy mi lesz velem, ha megint "elfogy". Most is épp nézek egyet. De percek kérdése és vége, ezért kénytelen leszek elkezdeni a következőt :D ---------- Nos el is kezdtem.
Van egy nagyon szép vízipálmám, ami már nem szép. Azt tutujgatom. Nyáron, míg jó idő volt, kint volt a szabadban, addig nagyon szép volt. Aztán mikor jött a hideg behoztam, és azóta csak egyre kopaszabb, és kopaszabb lesz. Megy tönkre, de nem tudom mitől. Pedig már mindent kipróbáltam. Most ugyan hozot 1-2 levelet, de nem tudom mi lesz vele, sajnálnám, ha tönkre menne.
Asszem lassan nyugovóra térek. Talán holnap az idő is szebb lesz..
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr76917036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása