HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.02.28. 02:48 _Lilo_

Náting szpesöl

Igazából nem szolgálhatok semmi érdekessel.
A kezdeti lelkesedés után, mostanra egy kicsit alábbhagyott az irogathatnékom. De igazából azt kell mondjam, hogy nem is történik semmi érdekes. Több mint másfél hete beteg vagyok. Így hát nem voltam sehol, nem csináltam semmit, és ebből kifolyólag nem is történt semmi érdekes.
Pontosabban a családi "harmónia" (és ez csak idézőjeles harmónia, tehát a helyzethez képest a legjobb ami kihozható belőle = "harmónia") is megbomlott, rajtunk kívül álló okok miatt. És ahogy kinéz a dolog, ez nem csak egy gyorsan jött, gyorsan megy probléma lesz. Így aztán nekem is bőséggel ki kell vennem a részem belőle, hogy úgy mondjam, mentsük a menthetőt. Na nem akarok ezzel senkit megijeszteni. De elég komoly a dolog.

A szerelmi életem ott van ahol már 2 és fél éve. Gyakorlatilag és elméletileg is, sehol. Mostanában beszélek néha néha  az 1alkalmas valakivel. Egész emberi hangvételben. Már kezdem elhinni, hogy kedves és végül is, csak hülyén jöttek ki a dolgok, azért éreztem olyan pocsékul magam miatta. Ami persze egy nagy tévedés, mert bár a dolgok tényleg hülyén jöttek ki, de az, hogy szarul éreztem magam, teljesen jogos volt... Viszont hazudnék ha azt mondanám, hogy soha többet nem akarok vele találkozni. Utoljára ezzel kapcsolatban azt mondtam, hogy ennél még a semmi is jobb. Viszont most ismét úgy gondolom, hogy a semminél még ez is jobb. Előrebocsátom, az vesse rám az első követ, aki a helyemben máshogy vélekedne! :P
Azért meg kell mondanom, hogy találkozóig fajul a dolog, óvatosabb leszek. Olyan értelemben óvatosabb, hogy másnap és utána hetekig, ne kelljen rosszul éreznem magam.

Az itthon ülés/fekvés hatása már is látszódik. A nadrágomat nem tudom begombolni, csak komoly küszködés árán, és a cipzár az első leülésnél lecsúszik, olyan mértékben felszül rajtam a posztó. Ez ám a valami...
A kóreai sorozatomat is végignéztem már. Ó már nagyon rég. Ez nem is hírértékű megjegyzés ha jobban belegondolok. :) Új sorozatot találtam. Szintén az m1-en. Ez most német. De holnap lesz az utolsó része......  Hihetetlen.
Továbbra is ápolgatom a haldokló vizipálmámat, de nem nagyon akar magához térni. Most láttam, kinőtt a földből egy icike-picike hajtás. Csak az a baj, hogy ez még nem jelent semmit. Gyakorta előfodul, hogy a földből kinő, de utána besül, és elszárad. Úgyhogy most drukkolok, hogy ne így történjen. A másik: levágtam az utolsó egészséges levelét, ugyanis azt olvastam, és hallottam is, hogy lehet ily módon szaporítani. Le kell vágni, és egy pohár vízbe dugni, majd amikor már gyökeret növesztett, és hajtása nőtt, el lehet ültetni. A wikipedia szerint mindez csupán (körülbelül) egy hetébe kerül az embernek. Holnap lesz 2 hete, hogy rohasztom egy pohár vízben a levelet, de semmi nem történt vele azon kívűl, hogy, mondjuk ki, rohad. Se gyökér, se hajtás.Mostanra így kellene kinéznie. De ahogy az enyém kinéz, arról inkább nem mellékelnék képet :P

Remélem nem sértek meg vele senkit. Hát így állunk. Én azért nem adom fel.
Egyik barátnőmmel találtunk egy gyerekeknek való lovacskás pc játékot. 3 éves kortól ajánlják. Mindenki el tudja képzelni, milyen lehet :D Hát mi ráleltünk, letöltöttük és napok óta ezt nyomjuk. De ez mind semmi. A játéknak van 2. része is. Hát ezt is letöltöttük, és most párhuzamosan visszük a kettőt teljes átszellemültséggel. Persze azért másoknak nem reklámozzuk :P De nagyon szupi játék.

Nos asszem elteszem magam. Holnap is (ami már ma van) nagy tetteket kell véghez vinnem, és ehhez erő kell.

Jóéjt mindenkinek!
_Lilo_

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr95970970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása