HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.04.18. 20:45 _Lilo_

" Ez volt, ennyi volt, "

Én is kívánok viszont Boldog Nyulat hűséges olvasónknak, meg természetesen a többieknek is (ha vannak :) )
Rég írtunk utoljára. Lolle nyilván tudna mesélni a Z., P., A., D., bonyoldalmakról, de sajnos nekem nincs semmi érdekes story-m mostanában.
Ami talán jónak mondható. Mert ha nincs semmi, akkor rossz sincs :) (többynire)
Gyorsan eltelt az elmúlt 1-2 hét. Az 1éjszakás kalandomnak búcsút intettem magamban, habár azért foglalkoztat még a dolog, de már próbálok nem úgy gondolni rá, hogy ebből még lesz valami, még ha csak szexuális szinten is. Nem. Ez volt, ennyi volt, kész. Ugyanis nem keres. Semmilyen formában sem. Próbáltam vele kommunikálni, de úgy fest, semmilyen hajlandóságot nem mutat arra, hogy beszéljünk, neadjisten találkozzunk. Lolle tanácsolta, hogy esetleg még egy "mindent tisztázzunk" megbeszélésre még meginvitálhatnám, hogy tisztán lássunk, se nem látom értelmét. Félek, hogy visszafele sülne el. Egyértelmű, hogy Ő nem akar erről beszélni (meg másról se). Részéről ennyi volt. Akkor én ezt tudomásul veszem, és ennyi. Nincs mit ezen tovább ragozni.
Lassan közeledik a félév vége, és kezdenek besűrűsödni az iskola körüli dolgok. Ez kicsit nyomasztóan hat rám.
Olyan hülyeséget álmodtam. Olyan volt mintha egy számítógépes játékot játszanék, de valahogy én és a barátaim voltunk benne a főszereplők. Fura volt az egész, de rossz értelmeben fura. Féltem, menekülni kellett, és sehogy sem tudtunk a végére érni. Tele volt ránktámadó mindenfélékkel, és itt most megemlítenék egyet, ami különösen nyomott hagyott bennem.... a figura egy kövér srác volt, pizsiben volt, és oly módon "támadta" a játékosokat, hogy nagyfokú intenzítással levizelte őket. Nem is értem, hogy tudtam ilyen képtelenséget összehozni álmomban :DDD Nem találok rá magyarázatot. 
Hát vannak ilyenek. Úgy látszik beteg az elmém :P

Rendületlenül gondozom virágaimat, és különös odafigyeléssel ápolom a vizipálmát, de sajnos nem akar javulni a helyzet. már minden lehetséges praktikát bevetettem, de semmi haszna. A barátnőm (akitpl kaptam) megvígasztalt, hogy semmi baj, majd idén ha ismét szétülteti a sajátját, kapok belőle :D Kényes egy növény. Pedig mindenhol azt olvasom, hogy igénytelen :D

A szomszéd ma bezárta véletlenül a macskámat a lakásba, és elment otthonról. Szerencsétlen órákig nyávogott az ajtóban, meg az ablakban. Úgy sajnáltam :( Fiatalabb korában még kimászott az ablakon :) Elmúltak azok az idők. 11 éves volt idén. Épp ezen gondolkodtam egyik nap, hogy milyen hamar elrohant az idő. Mintha csak most kaptam volna. Ugyanígy vagyok az áprilissal. Hogy lehet, hogy már április van, mikor még csak most volt szilveszter?!?!?! :)
Huhhhh... nagyon teleettem magam :) Nem is tudok most menni, csak gurulni. Na ez meg a másik. Úgy voltam vele, hogy lassan ráállok a "nem nassolunk" témára mert jön a nyár, és a strandszezon, de olyan hirtelen ütött be a jóidő, és én addig halogattam, hogy: jó majd a jövőhéten elkezdem, oké még van idő, a pulcsi eltakarja, hogy teljesen kifutottam az időből :D 
Na nem baj. Majd behozom :P

Most zárom soraim, filmezek egyet, aztán pedig meglátom. Ha már így szombat este az itthonülősök táborát erősítem :)

 

_Lilo_

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr731073219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

második sor 4 2009.04.18. 21:56:44

a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:P
Az egyéjszakásod viselkedése őt minősíti...legalább lelülhetett volna veled utoljára hogy így küldjön el a rákba:P stílusosabb lett volna na:D
Az idő tényleg gyorsan röpül...mindjárt karácsony!:D
Örülök hogy írtál mert szeretem ezt a blogot, nem szeretném ha elsüllyedne a semmibe...:P
süti beállítások módosítása