HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.01.28. 23:39 _Lilo_

Újabb nap.

Nos ismét eltelt egy újabb nap.

Figyelem Lolle kálváriáját P-vel és Z-vel. Hát nem tudom.. számomra nem meglepő P reakciója, de mégis furcsa. Nem tudom mi lesz a vége. én elég kétesélyesnek látom. De bárhogy alakulhat. Majd meglátjuk.
Ma megnéztem a kedvenc koreai sorozatomból 3 részt is egymás után. Végre volt egy kis időm relaxálni és csak bámulni ki a fejemből :) Jó ez a sorozat. Még tavaly kapcsolgattam a tv-t, és véletlenül ráakadtam. Pont az első részt vetítették. Olyan rossz volt, hogy már jónak tűnt, ezért ekezdtem nézni. Ennek az lett az eredménye, hogy fanatikus nézővé váltam! Minden este lefekvés előtt beállítottam a videót, hogy ne maradjak le a másnapi részről :D és az a zseniális benne, hogy 1 rész, kerek 60 perces, és no reklám. Már csak ezért is megéri. Aztán vége lett a sorozatnak, én meg depresszióba estem... nem volt mit megnézni, mikor hazaértem. De most pár hete megtaláltam, és letöltöttem mind az 54 részt. Úgy hogy ezzel kényeztetem magam :P
Úgy volt, hogy ma élünk egy kis társasági életet páran csajok, de végül nem lett belőle semmi. Elnapoltuk. Mondjuk különösebben nem bánom, elég nyomott vagyok most.
Beszáradt a töltőtollam (micsoda probléma) és bármit csinálok, nem lesz jobb.. :D Eddig még mindig sikerült úrrá lenni a beszáradt tollon, de most ő nyert. Igazából, most örülök, hogy előkerültek ezek a problémáim, és nincsenek nagyobbak (lekopogom).
Ohhh.... micsoda este.. ülök a gép előtt, nassolok, tömöm magamba a szénhidrátot, zsírt, sót, amit csak lehet. De mondjuk én teszek az egészséges táplálkozásra magasról. Kell a kalória éjjelre :P Szeretek hajnalban zsíroskenyeret enni hagymával, és ha van egy kis tepertő is, akkor azt is hozzácsapom. Ha már lúd, ...

Próbálom magam kicsit rendbetenni lelkileg. arra koncentrálni ami elérhető, és ami jó irányba visz. Tehát nem az olyanokra mint akivel világtalanok módjára ismerkedtünk meg egy szórakozóhelyen még decemberben. Ezen kívűl nem rég megtudtam, hogy a volt barátom, akivel már rég nem járunk, de napi szinten látjuk egymást, összejött azzal a lánnyal akit nagyon nagyon nagyon nagyon nem szeretek, mert szemétláda módjára viselkedett velem. Előtte se volt túl szimpi, de azóta.. És akkor még ez is. Miért pont ezt a csajt választotta?!?!?!?! :D Ki tudja.. Nagyon kiborultam mikor megtudtam. Nem azon, h van barátnője. Legyen neki. Hanem, hogy pont ez a csaj az. De már ez sem érdekel. Az a baj, hogy tudom, hogy az ilyen dolgokkal nem kellene foglalkoznom, de nehéz semmibe venni őket. Pedig hosszútávon az a könnyebbik megoldás, mert nem rágódik rajta az ember. Hát ilyesmik történnek. Most megyek bambulni tovább :)

 

_Lilo_

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr31909432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása