HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.03.22. 00:15 _Lilo_

The day after..

Nos történt egy s más az elmúlt napok folyamán. Csütörtökön Lolle társaságában ellátogattunk egy "ismerjük azokat akik talán segíthetenek elhelyezkedni a jövőben buliba". Egy belvárosi szórakozóhelyen került megrendezésre a pofavizit, ami elég nehezen indult be, de végül megtört a jég, és igazi party hangulat kerekedett. Ott volt egy "ismerősöm" akivel ugyan még nem beszéltünk sokat (mondjuk inkább úgy, hogy köszönő viszonyban voltunk, vagy még annyiban sem), de most nagyon kellemeset csalódtam benne.
Iszogattunk, táncoltunk, jól éreztük magunkat. Megismerkedtem egy pasival, aki (részemről) első ránézésre homokos, de valójában (és ha jobban megfigyeli az ember) nem az :)
Meghívott minket Lolléval  egy italra, aztán cseverésztünk, és az est zárómomentumaként telefonszámot cseréltünk.
Épp most kaptam tőle sms-t, hogy ma nem bulizunk e valahol, de nekem, a mai nap hátralevő részére kiírt napirend már csak 2 tevékenységet említ: punnyadás, és punnyadás a párnák között. A punnyadás a párnák között talán még meg lesz fűszerezve egy kis TV nézéssel, csak hogy teljes legyen a komfort érzet.
Tegnap kiürült a lakás, és egyedül maradtam itthon egy teljes éjszakára a macskámmal. Hogy ne kelljen egész éjszaka filmet néznem, és interneteznem, és zenét hallgatnom, meg kiélvezni, hogy végre egyedül vagyok, meginvitáltam az 1éjszakás kalandomat, hogy töltse velem az estét. Mielőtt jött, főztem egy nagy adag milánóit (nem porból :D) amihez kicsit sok tésztát sikerült kifőznöm, de azért elviselhető volt. Reggelig fentvoltunk. Igazából ez már nem is 1éjszakás kaland. De többnek sem érzem annál. Részemről lehetne több is, de az Ő részéről még sem érzem ezt. A furcsa az, hogy ugyanakkor azt sem érzem, h ez csak egy szexkapcsolat. Tehát vagy nagyon jól csinálja, vagy tényleg a kettő között van valahol. Azt nem mondom, hogy félúton, mert ha a kettő között van, akkor is közelebb a szexkapcsolathoz. A fene tudja. Utólag átgondolva, mindig úgy érzem, hogy viselkedhettem volna lényegre törőbben is annak érdekében, hogy a kapcsolat elmélyítés, számára is kézenfekvő következő lépés legyen. Mondjuk holnap, sőt, inkább pár nap múlva már kicsit letisztultabban fogom látni a dolgokat. Kell, hogy egy kicsit ülepedjen. Beszélgettem erről egy barátommal, aki az erősebbik nem képviselője, és Ő azt mondta, hogy 2 lehetőség van. Az egyik az, hogy bátortalan, és azért nem lép semmit, viszont, ha valóban bátortalan lenne, akkor nem történt volna ilyesmi köztünk. A másik lehetőség pedig, hogy neki tényleg csak ennyiről szól ez az egész. Csak szex és más semmi, mint ahogy az ismert film címe is hirdeti. Tényleg nem tudom.... Kíváncsi vagyok, hogy mikor találkozunk legközelebb. Iletve, hogy mikor keres legközelebb. .....jó, nem msn-en, hogy mizu?! Bár, az is valami. Ma például rámírt mikor este bejelentkezett, és ezen meg is lepődtem. Természetesen jó értelemben lepődtem meg.
Ma nagyon erős volt bennem a késztetés, hogy megkérdezzem: Hány csajjal vagy jelenleg hasonló kapcsolatban? Lehet ez több köztünk, vagy csak ennyi? Mert ha csak ennyi, akkor inkább hagyjuk a dolgot.
Végül nem kérdeztem semmit. Úgy voltam vele, hogy majd legközelebb.... De lesz e legközelebb? És ha lesz, felteszem e a kérdést? Ki tudja... magamat ismerve, akármi is lehet. Az a baj, hogy a ragaszkodás egyre csak erősödik bennem. Aminek főleg az az oka, hogy már nagyon rég nem volt senkim, és most, hogy van egy kis pezsgés, nagyban rásegít, hogy túlértékeljem az érzelmeim. A túlértékelés pedig egyenes úton vezet oda, hogy valósnak érezzem azt amit szeretnék érezni. Csalódni pedig nem szeretnék...ismét... Ezért baj, hogy nem tudom, hogy Ő mit szeretne ebből kihozni a jövőben. Ha tudnám, akkor én is úgy kalkulálnék.
Ez még az ajövő zenéje.
Most megyek, megejtem a párnák közt való punnyadást
:)

Jóéjszakát
_Lilo_

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr31017295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

második sor 4 2009.03.22. 20:32:28

Üdv!
Én a helyedben mindenképp tisztáznám ezt....így magadat kíméled meg olyan fantazmagóriáktól amik lehet soha nem válnak valóra...de ez csak az én véleményem, kéretik így kezelni.
Mondjuk nekem mindig furcsák voltak az ilyen visszatérő szexpartnerek mert én biztos nem tudnék úgy lefeküdni valakivel hogy csak vonzalmat érzek iránta...de ez is lehet hogy csak az én személyes abberáltságom. Ne értsd félre egyáltalán nem nem ítélem el az ilyen kapcsolatoknak is megvan a varázsa és ez így jó:)
Továbbra is maradok hűséges olvasótok és remélem nem baj hogy kifejtem ide a véleményem:)
A második soros.

_Lilo_ 2009.03.22. 21:24:06

@második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, és nem ringatom magamat hamis álmokban. Csak nehéz erőt vennem, hogy rákérdezzek :)
Egyébként egyáltalán nem baj, hogy kifejted a véleményed. Sőt! Nagyon örülünk neki, úgyhogy írj bátran, és gyakran :)
süti beállítások módosítása