HTML

Bitter Chocolate

napi eszmefuttatások

Friss topikok

  • második sor 4: a címet meglátva kicsit megijedtem mert azt hittem vége a blognak..de szerencsére nagyot tévedtem:... (2009.04.18. 21:56) " Ez volt, ennyi volt, "
  • _Lilo_: @második sor 4: Már csak az kéne, hogy kiderüljön, hogy osztálytársak voltunk :DDD Örülök, hogy k... (2009.04.06. 11:24) "Hol a pofátlanság határa? :D"
  • _Lilo_: @második sor 4: Nekem nincs makettes múltam, de szeretem én is az ilyesmit :) Egy barátom makketez... (2009.04.05. 23:01)
  • második sor 4: Lolle nagyon eltűnt mostanában....remélem nincsen semmi baj:S (2009.03.30. 16:49) Várok....
  • _Lilo_: @második sor 4: Igen, ebben teljesen igazad van. A legjobb az lenne, ha tisztáznánk. Én is tudom, ... (2009.03.22. 21:24) The day after..

Linkblog

2009.03.15. 18:21 _Lilo_

Ismét, ismét...

Nos, kezdeném azzal, hogy ki ha én nem alapon, (na és mert hiányzott már egy kis gyengédség) igent mondtam az 1éjszakásom -ezentúl így fogom hívni- kérésére, és találkoztuznk. Természetesen tudtam, hogy mire lehet számítani az este folyamán és, hogy feltétlenül kell fogkefét csomagolnom, mert az éjszakát nem itthon töltöm.
Írtó jól éreztem magam, és szerintem Ő is. Jó volt. Olyan igazi felszabadult este/éjszaka volt. Nekem mindig is erős komplexusaim voltak az olyan fiúkkal kapcsolatban, akikkel közel kerültünk egymáshoz. A megfelelési vágy miatt.... hogy tökéletesnek lásson, hogy szeressen, hogy nehogy valamit elrontsak. Azonban mivel vele nem egy komoly dolognak indult ez az egész, ezért semmi ilyen nem volt, és még most sincs bennem. És meg kell mondjam, ez nagyszerű érzés :D
Most (még) nem kerített hatalmába az: "azért jobb mint a semmi, de ennél még a semmi is jobb" érzés, viszont a fejemben elindult a szokásos agyalgatás, az apró részletek összefűzése, kombinálás... hát egyszóval, a szokásos. Aranyos volt... és minden olyan jó volt.. Nem is értem, hogy miért nem találkozunk gyakrabban, vagy fordítjuk kicsit komolyabbra a dolgot.

Nahhh tessék.... Erről beszélek :D Hogy megint ilyeneken gondolkodom. Pedig az elején már lerendeztem magamban, hogy ez maximum a néha néha találkozunk kategória lesz és abban is fog maradni. Mikor hazajöttem, beszéltem Anyukámmal, és elmeséltem milyen jól éreztem magam. Aztán hozzátettem, hogy nem bízom el magam, semmi estre sem. Ami van az van, amíg jó, addig működhet, de nem esem abba a hibába, hogy szerelembe esek, aztán meg pofára. Mégis újra meg újra azon kapom magam, hogy egyre többet gondolkozom ezen, és nem csak értékelem, hanem túlértékelem a történéseket. Olyan furcsa ez. Próbálom tudatosan építeni magamban a jelen és a jövő képét, hogy később ha arra kerül a sor, kisebbet csalódjak, de tudom, hogy ezzel csak magamat nyugtatom. Hát nem tudom mi sül ki belőle. Csak remélni tudom, hogy valami jó.

Olvastam Lolle bejegyzését is. Szomorú ami a kutyussal történt. Beszéltünk ma telefonon, Ő is mesélt a felkavaró ex-el történt találkozásról, és P-ről, Én is meséltem neki az 1éjszakással történt kis kirándulásomat, de végül annyiban maradtunk, hogy holnap egy egészségromboló gyorskajáldás étkezés keretében, agonizálunk kicsit, és kitárgyaljuk a részleteket.
A bejegyzésében olvasottak nem leptek meg, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy "hidegen hagyott". Tettünk már említést arról, hogy amikor Lolle és P. egymásra találtak, bennem is megfogalmazódott valami Z-vel kapcsolatban, és ebben Lolle volt a legnagyobb támogatóm. Aztán történt ugye ez-az Lolle és Z. között, ami azóta sem szűnt meg, csak síkot váltott, és most már láthatalanban módban prosperál.
Ezért nem esik jól azt olvasnom, hogy hogyan csókolgatta Z. Lolle kezért, és hogyan ölelték egymást szorosan a tömegközlekedési jármű megállójában :D (De ezt csak így magamnak.. :D) Természetesen, Én nem vagyok semmi jónak az elrontója, hát ennek sem leszek.

Mesélek a vízipálmámról, amely haldoklik, és amelyet teljes erőbedobással próbálok megmenteni. Korábban írtam, hogy az egyetlen egészséges hajtását levágtam, hogy meggyökereztessem, az interneten olvasottak és a mások által mesélt tapasztalatok alapján. Na most, 2 hét után sem történt ugye semmi, azt leszámítva, hogy elkezdett kicsit barnulni. De gyökér egy szál se. 3 hét után sem tapasztaltam érdembeli változást, és megmondom őszintén, egy hónap elteltével is ugyan ott tartottam mint ahol elkezdtem, némi rendellenes színbeli változást leszámítva. Úgyhogy fogtam, és kidobtam. Most a növény még életbenmaradt részére koncentrálok. Minden nap szánok rá időt. Ajánlom neki, hogy meghálálja és magához térjen :D
Holnap Hétfő... nem várom :D Csak Lolle társaságát.
Most kicsit alábbhagyott a jó kis lovacskás játékkal kapcsolatos lelkesedés, de ez csak az időhiány miatt lehet, ugyanis kitörő örömmel osztja meg velem a barátnőm, és én vele, hogy milyen újabb lovat kreáltunk és milyen sikereket értünk el vele a versenyen (!). Bezonyám, mert hogy lehet vele menni versenyre :P
Na asszem megnézek még 1-2 Family Guy epizódot, meg tömök egy kis sütit (najó nem kis sütit, hanem sooooook sütit), aztán megyek fürdeni, és majd egyszercsak aludni. Amúgy a Family Guy-t ajánlom mindenkinek aki még nem ismeri! :) Remek sorozat. Aki szereti a South Parkot, ezt is szeretni fogja. Aki nem szereti a S. P-ot, az is tegyen egy próbát, garantáltan megéri :)

További szép estét!!!!

_Lilo_

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bitterchocolate.blog.hu/api/trackback/id/tr741003982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása